26 JULI 2009

Igår vad det 1 år sedan Elina döptes! Känns som igår! Jisses vad tiden springer!
Vi firade med en heldag i Folketspark! Det var massor med folk...tror det var uppträdet som lockader! Om det är nästa år vill jag gå med Elina, tyckte hon var för liten nu!
Vi hade super mysigt! Lekte på lekplatsen, drog i band där lillan vann en nalle och åkte karusell! En helt underbar dag, med toppen väder!
Idag ska vi gå till Åhlens och se om de har något fint till Tina, Andy och lilla Alice! Vi ska ju till dem på onsdag, de bjuder på grillpartaj! Trevligt, trevligt! :o)

Åh, måste bara skriva! Jag fick reda på ytterligare en HELT underbar sak idag! Livet är helt underbart!!! Lycka till!!!

Nu ska jag ringa mamma och pappa/mormor och morfar och höra om det är Skånes djurpark som gäller imorgon!


Bjuder på lite blider från vår dag i Folketspark!






Ha det gott alla fina!

Kommentarer
Postat av: Jessica

och jag tror jag vet vad du fick reda på !!! ;)

2009-07-27 @ 15:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0