OJ, vad jag är dålig på att blogga!

Jaja, så är det ibland!

ERIK vann IDOL ikväll, YES! Jag tyckte han var super bra, fast Calle var också super!

Nu sitter jag här toppen trött. Jag ska ta och lägga mig så fort jag bloggat lite och lagt in några bilder på vår sötis!

               

Snart är det lov! Gött, det behöver jag!

Imorgon ska vi köpa lite klappar och hälsa på mamma och pappa! Sen ska jag träffa tjejerna och pyssla lite!
På söndag står pepparkaksbak och inköp av julgran på listan, samt pyntning av hem och gran!!!

Bjuder på en liten papparkaka! hehe



Julen är här...!

Kommentarer
Postat av: mina

God eftermiddag.Man tackar så mycket för grattis hälsningen.Ha nu en skön jul..Söta bilder..Kram kram

2009-12-19 @ 13:07:56
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0